WERK WAAR WIJ TROTS OP ZIJN

IK ZORG – MINISTERIE VAN VWS

Wie kunnen beter vertellen over werken in Zorg en Welzijn dan medewerkers zelf? Onder het motto ‘Ik Zorg’ creëerden we een publiekscampagne waarin we van zorgmedewerkers, zorgambassadeurs maakten. Hun verhalen moeten anderen inspireren om ook te kiezen voor een baan in Zorg en Welzijn. Een consistente campagne die in diverse mediamiddelen is te zien.

 

NACHTKASTJES CONCERT – CLASSICNL

Je telefoon even checken voor het slapengaan. We doen het allemaal, maar slapen hierdoor slechter. Samen met ClassicNL creëerden we het Nachtkastjes concert. Het eersterangs concert in je slaapkamer dat je tot rust brengt na een drukke dag….. Slaap lekker!

NATIONAAL COMITÉ 4&5 MEI – 75 JAAR VRIJHEID

 

4 en 5 mei zijn dit jaar in alle opzichten anders. Het is namelijk niet alleen 75 jaar geleden dat Nederland werd bevrijd, maar door de corona maatregelen worden veel herdenkingen en vieringen op een andere manier vormgegeven. Dat vraagt om een campagne die nog meer verbindt ondanks dat iedereen thuis zit.

WAARDEER HET, REPAREER HET – SIRE

Waardeer het. Repareer het, de campagne waar SIRE zoveel mogelijk Nederlanders wil bewegen hun kapotte spullen te repareren. Wij waren wederom verantwoordelijk voor de media. Tevens hebben wij bijgedragen aan de succesvolle SIRE campagne #DOESLIEF. Waarvan 81%  het een relevante campagne vond en 37% iets aardigs heeft gezegd wat zij eerder niet zouden doen.

 

EENTEGENEENZAAMHEID – ZOMERCAMPAGNE

Campagne een tegen eenzaamheid krijgt deze zomer snel vervolg. Want 1 op de 6 ouderen is eenzamer tijdens de vakantieperiode. Daarom is het belangrijk contact te houden met ouderen. Ook vanaf je vakantie-adres. Deze campagne was live op tv, outdoor, social en mobiel.

THE FAMOUS GROUSE HOUSE

Reisrestricties? Geen probleem, met The Famous Grouse House brengen we de Schotse Hooglanden gewoon naar onze eigen Lage Landen.
We bouwden een levensgroot whiskyvat, als mancave vol verrassende gadgets. De ultieme plek om heerlijk van je whisky te genieten.
Wie meedoet aan de actie, maakt kans op een unieke overnachting. Cheers!

PS IK HEB MS – MERCK

Meer dan 17.000 mensen in Nederland leven met de ziekte MS, ondanks dit hoge aantal heerst er nog veel onduidelijkheid over deze ziekte. Om op een positieve manier meer bewustzijn te creëren, zijn wij samen met Merck de campagne ‘PS ik heb MS’ gestart. In deze campagne, die een aantal maanden loopt, volgen we drie mensen die leven met MS via hun eigen wekelijkse vlogs op Facebook.

SWITCH TO GALAXY – SAMSUNG

Een iPhone-gebruiker stapt niet eenvoudig over naar Samsung. Wij bedachten een effectieve mediastrategie; Door specifieke targeting in media en dynamische creatives die inspelen op de ‘haarscheurtjes’ in de relatie tussen Apple en haar trouwste iPhone-fans, weten we rondom het belangrijkste Apple moment van 2018 – de lancering van de nieuwste iPhone – een recordaantal mensen naar Samsung te switchen en bouwen een ongekend succesvolle lokale campagne.

ORGAANDONATIE – MINISTERIE VAN VWS

Op 1 juli 2020 komt iedereen vanaf 18 jaar in het Nieuwe Donorregister te staan. Alleen blijken veel mensen elkaars keuze niet te kennen. Kortom; er moet onderling over gepraat worden. We stimuleerden het gesprek via een speciale bioscoopcommercial, die ook nog eens buiten het reclameblok werd vertoond.

Mercedes GLB
PlayPlay

GLB - Mercedes

Huiselijk geweld- Oudermishandeling TVC klaverjas
PlayPlay
Huiselijk geweld- Oudermishandeling kapper TVC
PlayPlay
Huiselijk geweld
PlayPlay
Campagne tegen Huiselijk geweld - buurtfeest
PlayPlay
previous arrow
next arrow

Huiselijk Geweld -
Ministerie van VWS

Abarth
PlayPlay
HB154-000006-00_Visual ABARTH-Skin Edition_1280x720pxpx_
Capture
Abarth Jaguar 3000px
Abarth Lamborghini 3000px
previous arrow
next arrow

Abarth Scorpion edition – Fiat

Maggi dagje geen vlees
PlayPlay

Dagje geen vlees - Maggi

Buurkracht o[
PlayPlay
Buurkracht - copy
PlayPlay
Buurkracht Geldrop
PlayPlay
previous arrow
next arrow

Manifest film – Buurkracht

Palliatieve zorg
PlayPlay
Palliatieve zorg - Jose Leeft
PlayPlay
Palliatieve Zorg - Joop Leeft
PlayPlay
previous arrow
next arrow

Palliatieve zorg –
Ministerie van VWS

swisse
PlayPlay

Product Launch Event – Swisse

Duracell Powerbanks
PlayPlay

Festival powerbanks– Duracell

Koninklijke Landmacht- Geschikt /Ongeschikt
PlayPlay

Geschikt/Ongeschikt –
Koninklijke Landmacht

Hey het is oke. Angststoornis
PlayPlay

Hey het is oke –
Ministerie van VWS

Gumshoe
PlayPlay
HB154-000174-00 SAN Gumshoe6_cPDF
previous arrow
next arrow

Gumshoe – Metropolitan

Dacia no drama
PlayPlay

Dacia - No Drama Testdrive

AL:S
PlayPlay

Ik ben inmiddels overleden –
Stichting ALS

Antea group
PlayPlay

Antea Group

Antea group
PlayPlay

Loving Blends – Garnier

Jacco ter Schegget

WERK DAT VERSCHIL MAAKT

We zijn trots op wat we doen dus we vertellen je graag meer over ons werk en de organisatie. Wellicht biedt ons werk inspiratie voor jouw eigen (digitale) business transformatie uitdagingen. We denken graag met je mee!

Bel of mail onze CEO Jacco ter Schegget zodat we een afspraak kunnen maken.

+31 (0)20 406 12 00

MAIL JACCO

WERKEN BIJ PUBLICIS GROUPE NEDERLAND?

Lijkt het je leuk om voor mooie nationale- en internationale klanten te werken?

Bekijk onze vacatures!

VACATURES

KLANTEN