WERK WAAR WIJ TROTS OP ZIJN

BIERTJE? – HEINEKEN

Met een fris perspectief naar het leven kijken. De nieuwe propositie van Heineken, die beter resoneert bij Millenials, past perfect bij haar roots en die van Nederland; vindingrijkheid, pragmatisme en een gezonde dosis zelfspot. In de campagne wordt het iconische Nederlandse kratje centraal gezet met de bekende slogan Biertje? De campagne is gemaakt met oog op langere termijn om weer de connectie te maken met álle Nederlanders.

NACHTKASTJES CONCERT – CLASSICNL

Je telefoon even checken voor het slapengaan. We doen het allemaal, maar slapen hierdoor slechter. Samen met ClassicNL creëerden we het Nachtkastjes concert. Het eersterangs concert in je slaapkamer dat je tot rust brengt na een drukke dag….. Slaap lekker!

GUMSHOE – METROPOLITAN

In Nederland ligt er per jaar 1,5 miljoen kilo kauwgom op de straten. We kwamen er achter dat dit recyclebaar is en je kauwgom kan omzetten in nieuwe producten, dus creëerden we de eerste sneakers waarvan de zool is gemaakt van 80% gerecycled kauwgum. Vervolgens gebruikten we de Gumshoe als incentive om je kauwgum niet meer op straat te gooien, maar in speciale bakjes te doen zodat we weer nieuwe schoenen konden produceren.

WAARDEER HET, REPAREER HET – SIRE

Waardeer het. Repareer het, de campagne waar SIRE zoveel mogelijk Nederlanders wil bewegen hun kapotte spullen te repareren. Wij waren wederom verantwoordelijk voor de media. Tevens hebben wij bijgedragen aan de succesvolle SIRE campagne #DOESLIEF. Waarvan 81%  het een relevante campagne vond en 37% iets aardigs heeft gezegd wat zij eerder niet zouden doen.

 

EENTEGENEENZAAMHEID – ZOMERCAMPAGNE

Campagne een tegen eenzaamheid krijgt deze zomer snel vervolg. Want 1 op de 6 ouderen is eenzamer tijdens de vakantieperiode. Daarom is het belangrijk contact te houden met ouderen. Ook vanaf je vakantie-adres. Deze campagne was live op tv, outdoor, social en mobiel.

ANTEA GROUP

Voor Ingenieurs- en adviesbureau Antea Group hebben we een  tv-commercial op de landelijke televisie gelanceerd. Uniek dat een ingenieursbureau zich met een landelijke reclamecampagne profileert. ‘Maar als innovatief bureau doen we de dingen graag nét iets anders’, vertelt CEO Rob van Dongen. En daar zijn wij het mee eens.

 

FESTIVAL POWERBANKS – DURACELL

Werk voor Duracell Benelux! Om in te haken op het festival seizoen, hebben wij samen met hen een activatie bedacht voor de nieuwe Duracell Powerbanks. Een mooie campagne waarin wij vanuit media, strategie en activatie een bijdrage hebben geleverd aan het succes. Bekijk hier de online en digital video!

MOODCAMP – MINISTERIE VAN VWS

Met de Hey-campagne startten we een beweging met de boodschap dat het oké is om over depressie te praten – en maakten we het letterlijk zichtbaar dat hierover spreken de normaalste zaak van de wereld is. Bij Hey-Moodcamp, een groots evenement rondom een fysieke hindernisbaan in het teken van depressie, staan de obstacles voor sombere gevoelens en symptomen van depressie.

ABARTH SCORPION EDITION – FIAT

Wist je dat een schorpioen gemiddeld 16 keer in zijn leven vervelt en dat zijn huid licht geeft in het donker? Deze eigenschap stond centraal bij het ontwerp van de Scorpion Skin Edition – een one-off Abarth waarin auto en schorpioen samenkomen. Een auto met een unieke lichtgevende striping; ontworpen door kunstenaar Pablo Lücker. Bekijk de making of!

Play
Play
previous arrow
next arrow
Slider

Het nieuwe donorregister –
Ministerie van VWS

Play
Play
Play
Play
previous arrow
next arrow
Slider

Huiselijk Geweld -
Ministerie van VWS

Play
Slider

#Welovepink - Fiat

Play
Slider

Dagje geen vlees - Maggi

Play
Play
Play
previous arrow
next arrow
Slider

Manifest film – Buurkracht

Play
Play
Play
previous arrow
next arrow
Slider

Palliatieve zorg –
Ministerie van VWS

Play
Slider

Product Launch Event – Swisse

Play
Slider

Ik zorg – Ministerie van VWS

Play
Slider

Geschikt/Ongeschikt –
Koninklijke Landmacht

Play
Slider

Hey het is oke –
Ministerie van VWS

Play
Slider

Worden wie je was – FondsSlachtofferhulp

Play
Slider

Fetch – Renault

Play
Slider

Ik ben inmiddels overleden –
Stichting ALS

Play
Slider

No drama test drive – Dacia

Play
Slider

Loving Blends – Garnier

Jacco ter Schegget

WERK DAT VERSCHIL MAAKT

We zijn trots op wat we doen dus we vertellen je graag meer over ons werk en de organisatie. Wellicht biedt ons werk inspiratie voor jouw eigen (digitale) business transformatie uitdagingen. We denken graag met je mee!

Bel of mail onze CEO Jacco ter Schegget zodat we een afspraak kunnen maken.

+31 (0)20 406 12 00

MAIL JACCO

WERKEN BIJ PUBLICIS GROUPE?

Lijkt het je leuk om voor mooie nationale- en internationale klanten te werken?

Bekijk onze vacatures!

VACATURES

Werken bij Publicis Groupe NL

KLANTEN